TIGA buah syarikat gergasi telekomunikasi iaitu Celcom, Digi dan Maxis sedang menyediakan pakej menarik secara ‘bundle’ jika anda ingin mendapatkan siri Huawei Mate 30.

Apa yang menarik tentang ‘bundle’ itu?

Kini, jika anda melanggan dengan Digi, anda berpeluang untuk memenangi hadiah yang bernilai RM289 termasuk pengecas kereta wayarles Huawei SuperCharge dan sarung telefon bimbit material PU secara percuma.

Manakala, Celcom menawarkan pakej ‘beli 1 percuma 1’ di mana pelanggan boleh mendapat sebuah telefon pintar Huawei P30 apabila membuat pembelian Huawei Mate 30.

Maxis pula menawarkan pakej ‘beli 1 percuma 1’ di mana pelanggan boleh mendapat sebuah telefon pintar Huawei Mate 30 apabila membuat pembelian Huawei Mate 30 dan sebuah Mate 30 Pro dengan pembelian Mate 30 Pro.

Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh layari laman web Celcom, Digi, dan Maxis atau kunjungi kedai yang berdekatan.

jika anda melanggan dengan Digi, anda berpeluang untuk memenangi hadiah yang bernilai RM289 termasuk pengecas kereta wayarles Huawei SuperCharge dan sarung telefon bimbit material PU secara percuma.

Mengapa ketiga-tiga syarikat telekomunikasi ini berkejar-kejar untuk menawarkan pakej secara ‘bundle’? Ini kerana, gelombang kedua bagi pra-tempahan telefon pintar tersebut telah berlangsung dengan sangat laris di Malaysia.

Disebabkan kelarisan itu, syarikat-syarikat telco ini tampil dengan pelan promosi secara ‘bundle’.

1. Antara punca kelarisan itu adalah ciri-ciri utama kepintaran berikut:



Kamera hadapannya digabungkan dengan dua teknologi ‘3D Depth Sensing Camera (Kamera Pengesan Kedalaman 3D) dan pengesan isyarat bagi mengenal pasti raut wajah dan mengesan pergerakan tangan anda




Huawei Mate 30 Pro memperkenalkan AI Auto-Rotate yang diperoleh daripada kecanggihan kamera 3D bahagian hadapan. Di mana, ia akan mengikut kedudukan orientasi mata anda bagi menguncikan putaran skrin.



Bersama teknologi EMUI 10 yang terbaharu, dengan hujung jari sahaja, telefon pintar dan komputer riba anda akan berubah menjadi


Diwarisi oleh DNA yang hebat daripada Mate, baterinya dinaik taraf kepada 4500mAh yang dilabel sebagai nilai tipikal dan boleh menyokong keperluan seharian anda dengan mudah.


2) Hadiah Menarik dan Eksklusif secara percuma

Memang tidak dapat dinafikan, banyak pengguna yang menyokong Huawei dengan membeli siri Mate 30 sejak sesi pra-tempahan yang pertama. Terdapat juga harga runcit Mate 30 Series yang berpatutan sekali gus menawarkan hadiah percuma yang menarik termasuk OSMO Mobile 3, pengecas kereta wayarles Huawei SuperCharge dan sarung telefon bimbit material PU.

Sekarang, anda masih akan mendapat pengecas kereta wayarles Huawei SuperCharge dan pelan perkhidmatan HUAWEI Care termasuk jaminan lanjutan selama setahun dan perlindungan skrin retak selama sebulan.

Memang tidak dapat dinafikan, banyak pengguna yang menyokong Huawei dengan membeli siri Mate 30 sejak sesi pra-tempahan yang pertama.
Memang tidak dapat dinafikan, banyak pengguna yang menyokong Huawei dengan membeli siri Mate 30 sejak sesi pra-tempahan yang pertama.
Memang tidak dapat dinafikan, banyak pengguna yang menyokong Huawei dengan membeli siri Mate 30 sejak sesi pra-tempahan yang pertama.

3) Pembaharuan bagi HUAWEI AppGallery

Semua orang bimbang tentang isu perisian, terutamanya Google Mobile Services. Walaupun Mate 30 menggunakan sistem Perkhidmatan Mudah Alih Huawei (HMS), ia masih tidak dapat memasang perisian GMS tertentu, tetapi terdapat beberapa video video dalam talian untuk mengatasi masalah ini. Sementara itu juga, HUAWEI telah menambah baik Galeri App HUAWEI.

Jumlah aktiviti harian telah meningkat kepada 1.5 juta di Galeri Aplikasi HUAWEI, dan 27 aplikasi yang sering diguna pakai telah berjaya disatukan dalam masa sebulan

Jumlah aktiviti harian telah meningkat kepada 1.5 juta di Galeri Aplikasi HUAWEI, dan 27 aplikasi yang sering diguna pakai telah berjaya disatukan dalam masa sebulan; ia meliputi semua aspek dalam kehidupan seperti makanan, pakaian, perumahan dan banyak lagi. Selain itu, aplikasi perbankan seperti Maybank dan Hong Leong Bank juga boleh digunakan melalui HUAWEI AppGallery. Dari September hingga Oktober 2019, terdapat 200,000 pengguna baru menyertai Galeri Aplikasi HUAWEI. Selain itu, dari Januari hingga Oktober 2019, jumlah muat turun dari HUAWEI AppGallery juga mencapai 100 juta di Malaysia.

4) Storan awan 50GB tambahan untuk pengguna HUAWEI Mate30

Baru-baru ini, Huawei juga telah melancarkan cloud storage (storan awan) bersaiz 50GB dan beberapa aktiviti menarik yang lain untuk memberikan pilihan lebih banyak kepada pengguna. Pada masa sama, anda masih boleh menikmati storan awan 50GB percuma selama 3 bulan.

5) Khidmat selepas jualan yang disediakan oleh HUAWEI

Tahun ini, khidmat selepas jualan Huawei, sebagai contoh perkhidmatan pelanggan secara langsung menerusi talian Whatsapp dan talian rasmi untuk generasi sebelum ini, insurans skrin telefon seperti perlindungan skrin retak selama sebulan dan jaminan lanjutan selama setahun, telah menunjukkan keikhlasan mereka dalam memberikan yang terbaik kepada pelanggan, sekali gus menjadikan orang ramai lebih yakin dengan siri Mate 30.

6) Jelajah pameran seluruh negara bermula hari ini sehingga 1 Januari 2020

Jelajah pameran HUAWEI Mate 30 | 30 Pro telah bermula secara rasmi hari ini sehingga 1 Januari 2020. Rakyat Malaysia akan diberikan layanan dengan mengadakan lawatan di HUAWEI Mate 30 Series Roadshow yang hanya boleh didapati di HUAWEI Experience Store, Pavilion Elite.

Jelajah tersebut adalah bertujuan bagi mempamerkan ciri-ciri utama utama peranti Super Flagship dalam meneroka cara-cara yang boleh anda manfaatkan sepenuhnya seperti fungsi kamera Siri Mate 30, yang digelar sebagai Telefon Pintar Videografi Terbaik.

Lebih penting, promosi jelajah khas untuk 100 orang pertama yang membeli Mate 30 Pro akan menerima HUAWEI Freelace bernilai RM369 dan promosi lain seperti pengecas kereta wayarles Huawei SuperCharge percuma dan HUAWEI Care bernilai RM537 juga untuk dimenangi. Peluang dua kali ganda bagi peluang cabutan bertuah juga disediakan kepada rakyat Malaysia supaya berpeluang memenangi produk HUAWEI hebat (Tertakluk kepada terma dan syarat)

Cepat, kunjungi kedai Huawei berdekatan atau layari shop.huawei.com/my untuk mendapatkan HUAWEI Mate 30 atau Mate 30 Pro anda!