IBU kepada penyanyi Nick Jonas, Denise, menyambut kehadiran menantu perempuan keduanya, Priyanka Chopra, dengan menghadiahkannya sepasang anting-anting dari jenama mewah Perancis, Van Cleef & Arpels, yang berharga kira-kira AS$79,500 (RM332,665) lapor media antarabangsa.

Anting-anting daripada koleksi The Snowflake itu bertatahkan berlian berkualiti tinggi, memberikan 'impak suci, bersih dan berkilau,' menurut deksripsi di laman web Van Cleef & Arpels.

Dipilih sendiri oleh Denise, anting-anting 6.7-karat itu adalah daripada gabungan emas dan berlian - iaitu sejumlah 170 butir permata semuanya.

Berdasarkan laman web rasmi syarikat pengeluar barang kemas itu, rupa bentuk anting-anting berkenaan ada ditunjukkan seperti di dalam gambar berikut:

Rupa bentuk anting-anting daripada koleksi 'The Snowflake' Van Cleef and Arpels. - Sumber: www.vancleefarpels.com

Terdahulu, majlis perkahwinan Jonas, 26, dan Priyanka, 36, dilangsungkan penuh gilang-gemilang di Istana Umaid Bhavan di Jodhpur, India, pada Sabtu.

Ikatan antara kedua-dua mempelai itu dilangsungkan mengikut tradisi Kristian dan disempurnakan oleh bapa Nick iaitu Paul Kevin Jonas. Pada Ahad pula, pasangan itu menjalani upacara mengikut tradisi Hindu.

Lokasi acara tersebut merupakan antara kediaman mewah terbesar dunia yang kini diuruskan oleh Taj Hotels. Bangunan bersejarah yang mempunyai 347 buah bilik itu mula dibina pada tahun 1928 dan dinamakan sempena nama Maharaja Umaid Singh.

BACA: Bunga api majlis kahwin Nick-Priyanka undang kontroversi, sindiran netizen